? ??????????????Why Love Hurts? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 556 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Love Is Crap? ????? ?? ???Rating: 4.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 227 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

12 Julai 2009

Operasi membeli barang2 hantaran Part 1

11/07/2009 (Sabtu)
Hari ni aku bangun awal walaupun penat akibat Senamrobik kat Kem semalam. Kaki masih lagi terasa lenguh2 akibat menari twist yang dah lama aku tak menari..last skali aku twist masa darjah 6...aduuuaaiii..
Pagi2 lagi dah kluar umah menuju stesen komuter pergi ke KL Sentral. Tunangku sayang dah sedia menunggu di sana sebab dia nek bus dr Putrajaya (masa perjalanan 30minit katanya). Tren lak takde tunda..rasanya 1jam la sampai ke KL Sentral tu (9.10-10.00a.m).
Aku setelkan urusan aku dulu iaitu mengeluarkan wang dari akaun...heee..nak kena bayar duit jurufoto masa wedding nanti.
Kemudian kami terus ke Mid Valley untuk operasi membeli barang hantaran. Aku memilih kasut casual jenama Camel yang harganya bawah RM200.00..kira ok la dengan budget Tunangku tu...dia budget RM200.00 tapi harga kasot tak sampai pun..ada la baki untuk wat blanjer hehehe..baik hati tak aku ni??
Sambil beli barang untuk aku, dia pun beli gak barang untuk dirinya..yang hanya aku jer tau per yang dia beli hehehe...
Aku memang respek orang pompuan..dorang tahan berdiri lama dok membelek, selak2, acu2..tapi tak beli sangat pun. Tu yang kadang2 wat aku penat berdiri lama..sibuk mencari kerusi hehehe..lenguh berdiri saje dalam masa 2-3 jam..tak sanggup aku kalo nak wat camtu..tapi org pompuan bila bab SHOPING memang tak kenal erti penat, letih..fizikal dorang memang kuat time tu..heeee (abg saaaaaaayang SAYANG).
Ada lak pameran perkahwinan kat Mid Valley tu..masok la kejap tapi maklum jer lar ramai kaum Cha Ya Nun Alif..penuh dengan jururunding foto..kami masok kejapan jer..sebab takde per yang menarik lagi pun aku dah tempah cameraman.
Kami balik dalam jam 3.00p.m..berpisah dalam komuter nak ke Rawang dan aku lak ke Klang..terpaksala tukar tren kat KL Sentral..orang tak ramai kira bagus..
Ari Rabu @ Khamis aku kena pi lik kat Mid Valley sebab ada beg yang kena beli untuk dijadikan barang hantaran..murah ajer..tak sampai RM50.00 pun..baik hati lagi aku kan??hehe..
Abih agenda membeli barang ari ini..minggu depan lak nak pi tengok baju pengantin kat butik..Fuh!! Penuh jadual aku nak kawen nih. Memang turun berat badan aku camni..hahaha.
## Thank You SAYANG..for a lovely gift ## I LOVE YOU..SO MUCH!!

0 ulasan: