? ??????????????Why Love Hurts? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 556 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Love Is Crap? ????? ?? ???Rating: 4.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 227 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

07 Julai 2009

Salam Penampar JepOn





Salam Penampar JepOn..

Ni 1st time aku baru mula nak buat blog.Bukan reti sangat pun..dari dulu nk buat..tak terbuat. Ni baru nak buat heee..itu pun lepas Tunang aku da wat blog dia sendiri..terasa jeles lak.Aku pun nak gak buat..
Aku dah bertunang..dan Tunang aku namanya Hazaliana..orang Batang Kali.Insya-Allah bulan Disember kami akan menikah.
Tak sabar lak rasanya nak ada family sendiri.Plan dah buat cuma nak wat beberapa perkara je lagi.Harap semuanya berjalan lancar.
Aku harap dengan blog ni aku akan lebih banyak menaip dalam erti kata mengisi kekosongan masa terluang lepas balik kerja.Maklum saje dalam 1 hari ada 24jam dah tentu macam2 cerita leh dipaparkan dalam ni.
Kepada yang tengok blog ni aku ucapkan SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH..semoga kehidupan kita di dunia ini akan diberkati dan akan mendapat ganjarannya di Akhirat kelak..AMIIINN
~~~ SAYONARA ~~~

0 ulasan: