? ??????????????Why Love Hurts? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 556 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Love Is Crap? ????? ?? ???Rating: 4.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 227 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

17 Julai 2009

Majlis Derma Darah sempena Hari Ulang Tahun ke 52 Kor Ordnans Diraja

15/7/2009..

Hari ni da mula nk kena kemas tempat untuk acara derma darah sempena Hari Ulang Tahun ke 52 Kor Ordnans Diraja. Aku yang tergolong dalam unit ni kena turut serta. Pagi2 lagi dah kena amik khemah, meja dan semua perkakasan pinggan-mangkuk untuk esok. Kami (Kakitangan Awam) dan Tentera yang ada berapa kerat jer tinggal sebab yang lain pi Kawad sempena Hari Kor arini.

Majlis Derma Darah buat kat Dewan Makan PULNORD dalam kem Batu Kentonmen ni.



OC (Mej Fadzil) aku bagi arahan khemah dan kerja-kerja dah boleh buat. Jadi kami amik keputusan pegi lepas rehat (2.00 ptg). Sampai sana masih ada lagi keja mengemas yang dilakukan sebab sebelum tu ada acara makan oleh semua pegawai KOD. Sambil menunggu kerja mengemas dalam dewan makan selesai kami pasang 2 buah khemah di luar dewan untuk ruang pameran dan menunggu untuk penderma-penderma darah esok. Kakitangan daripada Tabung Darah Negara juga datang untuk mengatur katil-katil bagi acara esok. Kerja selesai dalam jam 6.00petang.





Esok penentu segala bagi majlis ini. Moga-moga semuanya berjalan dengan lancar.AMIINN..

0 ulasan: