? ??????????????Why Love Hurts? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 556 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Love Is Crap? ????? ?? ???Rating: 4.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 227 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

27 Julai 2009

My Birthday


25/7/2009...

Happy Birthday Myspace Comments


Hari ini genap umur aku 33 tahun. Dah makin meningkat usiaku. Dah tua lar. Uban pun dah ada skit hehehe. Hari ni birthday aku disambut bersama Cik Tunang. Memang nak jumpa pun sebab nak beli lagi barang hantaran masa majlis kahwin nanti. Alang-alang sambut truslah.



~Kek yang Cik Tunang belanja sempena Besday Aku..nasib tak makan kek sangat kalo tak mau mintak yang mahalnyer~

Tempat perjumpaan kami seperti biasala mana lagi kalo tak KL Sentral dan aku sampai awal dari Cik Tunang. Lepas temankan Cik Tunang sarapan (makan jagung rebus dalam cawan), kami bergerak pegi ke Sogo naik komuter. Masih dalam mood shoping. Sogo memang sesak dengan manusia yang menghabiskan duit dengan membeli barang yang pada asal harganya memang macam tu tapi untuk mengaburi mata pembeli-pembeli yang celik tapi buta dengan diskaun jadi beli gak la. Heran bin ajaib. Macam 1 wabak penyakit kalo jualan Mega ni. Kalau roboh shoping kompleks tu aku rasa belum tentu semua orang akan keluar sebab mereka leh songlap mana-mana barang yang leh dicapai sebelum keluar bangunan hehehe.

Dah selesai membeli barulah kami pergi makan. Disebabkan Cik Tunang nak makan Piza Hut, aku setuju jer. Bila sampai jer kat KL Sentral balik, Piza Hut takde lak yang nampak Kenny Rogers Roaster. Jadi kami pun menjamu selera la kat situ. Sebab tengok muka Cik Tunang yang agak bengang sebab lapar hehe. Kami pesan menu yang ada dalam katalog menu yang diberi.

Aku dapat kek arini. Beli masa kami di Sogo. Aku pilih kek yang aku rasa boleh makan dan Cik Tunang yang belanja. Mekasih Cik Tunang. Cuma 1 jer tak dapat arini..HADIAH. Sedih lak tak dapat beli adiah kalo tak dah tentu melaram benda yang dibelikan Cik Tunang ke opis. Tapi Cik Tunang dah janji akan belikan gak hadiah yang aku nak tu.

~Kek dan Besday Guy~

~Tempat menjamu selera sempena Besday Aku. Mekaseh Cik Tunang~



~Set hidangan yang aku menjadi pilihanku. Sedapnyeeeeeeerrrr~


~Set hidangan yang Cik Tunang pilih. Macam biasala tak abih pun makan..tugas aku untuk setelkan semuanya..camana lar badan aku nak turun camni~

~Hadiah yang Cik Tunang bagi sempena besday aku..thank you syg~

2 ulasan:

HAZELNUT LADY berkata...

hye En.Tunang..present tu nanti kiter pi beli key..

PenamparJepon berkata...

hmm..dah beli pun.lambat sgt nk tunggu..besday pun dah lepas.nanti claim jer lik duit beli adiah tu..huhu