? ??????????????Why Love Hurts? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 556 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Love Is Crap? ????? ?? ???Rating: 4.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 227 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

15 Oktober 2009

K.A.H.W.I.N

Assalamualaikum W.B.T.

Pembuka bicara kali ini....agak lama juga aku tak update blog nih..sian lak tengok. Arie ni ada citer baru untuk dimuatkan dalam ruangan yg agak kecik berbanding ruang bilik aku yg agak berselerak tapi masih leh muat lagi motor, basikal, almari, katil (per yg aku mengarot nih).

Arie ni aku CUTI. Sebabnya....aku dan Cik Tunang nak pi wat Ujian Saringan H.I.V kat sebuah klinik kesihatan kerajaan di Pandamaran untuk bakal2 pengantin macam kami. Di Selangor diwajibkan kepada bakal pengantin untuk membuat ujian nih sebagai syarat untuk mendapat kebenaran berkahwin daripada Pejabat Agama Islam Daerah (PAID). Bagus gak wat macam nie supaya leh tau adakah pasangan yg bakal dikahwini tu ada HIV +ve atau -ve (maknanya kalo pasangan yg +ve tu samada dia penagih dadah yg kongsi jarom suntikan, buat hubungan seks secara rambang atau semasa proses pemindahan darah akibat kemalangan dan darah yg dia terima tu ada HIV+ve). Syukur Alhamdulillah...aku lulus dgn jayanya ujian tu. Hasilnya aku dapat -ve (negatif)...tapi kalo dalam ujian kat sekolah dah tentu gagalkan? Tu bezanya ujian perubatan dan pendidikan sekolah..berlainan skali. Kalo +ve (positif) maknanya ada masalah pada individu tersebut. Lupa lak..Cik Tunang pun -ve gak keputusannya..bahagia dan gumbiranya hati kami bila da tau keputusan ujian nih.

Sebelum kami pi amik Ujian Saringan nih, kami dah singgah 1 kedai photo kat Shah Alam. Tujuannya? Dah tentu nak take photo..takan nak beli sayur lak. Jadi kami pun amik lar gambar utk letak kat Bunting yg kami dah tempah. Sebab bunting akan lebih berseri jika ada gambar pengantin..kira nak gitau kat orang lar sape yg kawen. Takot salah majlis pegi jer..wat malu jer nanti. Nak tengok hasilnya??Waaaaaaaahhh...dengan rasa bangga dan riak skit..nak gak bagi orang tengok hehe..Nie diaaaaaaa...Aku & Cik Tunang!!

KAMI

Dah macam "Datuk & Datin" lak bila tengok. Posing dengan baju batik. Cetusan akal fikir dari Cik Tunang. Thanks SAYANG!

Sebenarnya gambar nih 2 jurugambar yang snap. Sebab yg mula2 tu muka aku yg agak susah nak senyum (tatau lar nape..takot der girl2 yg tergoda kot..HAHAHA) takde senyuman. Maka kami diminta posing lik semula olh jurugambar yg ke-2. Disebabkan tanak menghampakan dia yg susah2 nak mik gambar aku yg senyum..maka kami pun turutkan gak. Nasib takde caj lebeh hehehe (tips ni)...Dan memang menjadi lak senyum lirik aku nih..siap kena puji lagi dengan jurugambar (utk pengetahuan jurugambar tu POMPUAN). Memang makin berseri gambar ni bila ditatap. Cik Tunang memang ayu dari mula aku kenal sampai sekarang. So tak payah la aku puji lebeh2 nanti menggelebeh lak punggung Cik Tunang aku kena puji (jangan marah SAYANG)...tapi memang lawa pun Cik Tunang nie. Tak silap untuk aku menyintai dia sampai sekarang. Aku bersyukur kehadrat Ilahi kerana mempertemukan kami. Moga hubungan yang terjalin ini akan terus mekar bahagia dan ceria hingga ke akhir hayat...AMINN.






2 ulasan:

HAZELNUT LADY berkata...

datok n datin erk??? wahahhaa..
alhamdulillah dah setel sikit hal kawen ni..hrp sumer akan berjalan seperti yg dirancang..Amiiinnnnnnn...cayok2...hehe...

PenamparJepon berkata...

heee..yer la pakai baju batik..biasa org pakai baju melayu.moga pasni smuanya akan berjln lancar..sama2 la kita berdoa yer Cik Tunang..Amiinn