? ??????????????Why Love Hurts? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 556 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Love Is Crap? ????? ?? ???Rating: 4.0 (2 Ratings)??1 Grab Today. 227 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

15 November 2009

Menarik tertarik...

Bertemu kembali. Dah lama sangat blog aku ni takde citer-citer baru dan ari ni aku nak citer skitla sempena hari bersejarah aku yang tak lama lagi jer tinggal (selamat tinggal BUJANG).

Semalam Kak Lang balik Klang (umah aku tinggal skarang). Aku ingatkan dia balik saje jer sebab Raya Haji nanti dia tak lik sini sebab amik Kak Long (anak sedara aku=anak akak aku) balik cuti semester.

Dan tanpa ku sangka-sangka..Kak Lang bawa bungkusan plastik itam (aku ingat sampah..sebab banyak giler kentang) ke umah ni. Bila da setel angkut dari kereta ke dalam umah..aku dapati ianya untuk majlis perkahwinan aku nanti. Sukanyaaaaaaaaaaa (senyum aje).

Nak tau apa isi dalam plastik tu????? Korang tanak tau? Aku tetap bagitau gak sebab aku dah teruja sangat (lagu Ella pun tak cam yang aku rasa skarang ni) HAHAHAHA..aku sukaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat-sangat.

Jadi korang tataplah gambar di bawah ini. Korang nak cakap lawa ker tak ker hape ker..tu bukan masalah aku tapi mungkin akan jadi masalah korang la sebabnyaaaa...aku akan ingat per yg komen-komen aku dapat dari artikal ni. Barang ni akan diberi kepada mereka yang aku rasa betul-betul ikhlas mengenali aku dan mungkin yang baik dengan aku, belanja aku makan minum sampai hari sebelum aku nikah, bagi aku duit RM1,000,000.00 tanpa perlu dibayar balik. Just enjoy your self!


Objek sebenar lebih besar dari yang dilihat di sini. Isinya akan diketahui pada hari penerimaan.

p/s : Kredit untuk Kak Lang & keluarga yang banyak membantu untuk majlis perkahwinan ni. Thank you so much!!I LOVE YOU ALL!!

2 ulasan:

HAZELNUT LADY berkata...

sweet sgt...nk isi ape dlm tuh?hehe...nk tahu jgk....rajin kak lang erk...

PenamparJepon berkata...

isi apa?emm yg tu kena tny tukang isi lar..sbb tatau per isian yg akan ada dlm bekas tu..menarik?berminat??heee..tp syg akan lebeh jeles bila tau sesuatu yg lebeh hebat dr yg ini.heeee..nak tau apa??tunggu hari bersejarah tu..miss u sooooooooooooooooooo much!!